Претражи овај блог

уторак, 13. децембар 2016.

STB uređaj se sam isključuje?

Imao sam neobično pitanje za STB uređaj Vivax DVB-T2 107. U stvari, jedna osoba mi se požalila da mu STB uređaj Vivax DVB-T2 107 sam gasi, tj. da "odlazi" u Stand By, posle nekog vremena. Proučavanjem menija uređaja pronašao sam šta je u pitanju - STB uređaj je podešen da sam ide u Stand By ako ga niko ne koristi (ne zadaje komande preko daljinskog upravljača) pola sata.

U meniju se uđe u Podešavanje sistema, pa pod opcijom Ostalo postoji podešavanje za Auto isključenje. Opcija "Auto isključenje" je bila uključena na 30 minuta. Pored opcije od 30 minuta, postoje opcije automatskog iskljčenja STB uređaja na 1 sat, 2 sata i 3 sata. Da se uređaj nebi sam isključibao ("odlazio" u Stand By), ova opcija treba da bude isključna.



Нема коментара:

Постави коментар